بیوگرافی روناک یونسی و همسرش

بیوگرافی روناک یونسی و همسرش + ماجرای کشف حجاب و اینستاگرام بیوگرافی روناک یونسی و همسرش در این قسمت به بررسی بیوگرافی روناک یونسی بازیگر سابق سینما و تلویزیون کشورمان می پردازیم. روناک یونسی یکی از محبوب ترین بازیگران زن ایرانی با بازی در سریال پربیننده رستگار «ساخت سیروس مقدم» به شهرت رسید. او اکنون در خارج از کشور زندگی می کند و عکس هایی که در اینستاگرامش منتشر کرده نشان می دهد که دیگر در سینما و تلویزیون کشور نخواهد بود. روناک یونسی کیست بیوگرافی روناک یونسی و همسرش + ماجرای کشف حجاب و اینستاگرام بیوگرافی روناک یونسی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 10 مرداد 1368 در تهران دارای مدرک دیپلم گرافیک، فوق لیسانس عکاسی و طراحی صنعتی. روناک اکنون یک بازیگر و ورزشکار حرفه ای است و یک رستوران دارد. او با بازی در سریال گل‌های گرمسیری و رستاگران خانواده روناک یونسی به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت. او در یک خانواده 6 نفره بزرگ شد و مادرش مدیر یک دبیرستان دخترانه است. او به خانواده اش عشق می ورزد و موفقیت خود را مدیون راهنمایی های صحیح پدرش است.او می گوید از بچگی شیطون بودم اما چون دانش آموز باهوشی بودم اشتباهاتم نادیده گرفته شد چطور روناک یونسی بازیگر شد انتظار نداشتم با من تماس بگیرند و به تست بازیگری دعوت شوند. به این ترتیب پس از قبولی در آزمون برای اولین بار در سال 1385 در سن 26 سالگی با فیلم گرگ و میش به کارگردانی قاسم جعفری مقابل دوربین ایستاد.
روناک یونسی با سریال رستگاران بیوگرافی روناک یونسی و همسرش + ماجرای کشف حجاب و اینستاگرام برای اولین بار به شهرت رسید. در سال 1385 در سن 26 سالگی با فیلم گرگ و میش به کارگردانی قاسم جعفری مقابل دوربین ایستاد. سپس در سال 1385 با سریال زمین اسامانی تلویزیون را تجربه کرد و کم کم با کسب تجربه بیشتر در سال 1387 در سومین تجربه تلویزیونی خود به نام رستگران به کارگردانی سیروس مقدم نقش اول را برعهده گرفت و به شهرت و محبوبیت رسید.
همسر روناک یونسیبیوگرافی روناک یونسی و همسرش + ماجرای کشف حجاب و اینستاگرام روناک یونسی در سال 1390 با محسن میری ازدواج کرد.محسن میری یکی از مدل های ایرانی است و تجربه کمی در عرصه بازیگری دارد اما اکنون به عنوان مربی تناسب اندام در ایران و خارج از کشور فعالیت می کند.روناک و محسن در سریال سقوط آزاد با هم آشنا شدند و همین آشنایی منجر به ازدواج آنها شد. این زوج دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز هستند. روناک یونسی اگر بازیگر نمی شدم معلم می شدم. می گوید: اگر بازیگر نمی شدم، دوست داشتم معلم شوم، چون تجربه اش را دارم. در سالهای قبل از فارغ التحصیلی، چون گرافیک خوانده بودم و در دانشکده هنر می خواندم، دو سال در دبستان پسرانه معلم خوشنویسی و نقاشی بودم و بهترین سالها و زیباترین حسها را در آن دوران تجربه کردم. : من خیلی دوست دارم سفر کنم اما هنوز جاهای زیادی هست که نرفته ام و اگر بخواهم سفر کنم انتخابم این است که به آنجا سفر کنم. اما از جمله جاهایی که تا به حال دیده ام و دوست داشته ام، سفر به شیراز بود. روناک نیز در اوقات فراغت خود از کتاب و مطالعه لذت می برد.
روناک یونسی و مطالعه بیوگرافی روناک یونسی و همسرش + ماجرای کشف حجاب و اینستاگرام می گوید: سعی می کنم کتاب را کنار تختم نگه دارم تا هر وقت وقت کردم بتوانم به آن نگاه کنم. در گذشته، قبل از اینکه بچه‌هایم به دنیا بیایند، می‌توانستم یک کتاب را در یک هفته تمام کنم، اما اکنون حدود یک ماه طول می‌کشد، و این واقعاً بد است و من را ناراحت می‌کند.روناک یونسی و آشپزخانه می گوید: من از نوجوانی خوب کار خانه و آشپزی را یاد گرفتم، به گفته دوستان، اقوام و آشنایانم آشپزخانه ام بسیار خوشمزه است. نمی دانم چرا اما آشپزی را هنر می بینم چون خلاقیت در آن دخیل است قیمه بادمجان و خورش کرفس و انواع تهچین را خوب درست می کنم و بالای دریا و آب هستم دیگر نیستم. ترس از ارتفاع. روناک یونسی نیز دوره های مختلف آمادگی جسمانی و دارای مدرک مربیگری از فدراسیون را گذرانده و 9 سال است که در این رشته فعالیت می کند. مهاجرت روناک یونسی به کانادابیوگرافی روناک یونسی و همسرش + ماجرای کشف حجاب و اینستاگرام روناک یونسی و همسرش مدتی به کانادا سفر کردند و بعد از این سفر شایعات و صحبت های زیادی در اینترنت در این باره پخش شد و این زوج گفتند که این سفر کوتاه بوده و به زودی به ایران بازخواهند گشت. بعد از تولد پسرش اما با انتشار عکس های بدون حجاب روناک یونسی در اینستاگرام به نظر نمی رسد قصد بازگشت به ایران را داشته باشد.
صفحه اینستاگرام روناک یونسی بیوگرافی روناک یونسی و همسرش + ماجرای کشف حجاب و اینستاگرام است. خانم روناک یونسی در اینستاگرام خود بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد، او بیش از 100 پست در صفحه رسمی دارد. او آن را به اشتراک گذاشت.اگر می خواهید یکی از فالوورهای خانم یونسی در اینستاگرام باشید به @ronakyounesy مراجعه کنید
عکس های اینستاگرام روناک یونسیبیوگرافی روناک یونسی و همسرش + ماجرای کشف حجاب و اینستاگرام روناک یونسی و محسن میریبیوگرافی روناک یونسی و همسرش + ماجرای کشف حجاب و اینستاگرامبیوگرافی روناک یونسی و همسرش + ماجرای کشف حجاب و اینستاگرام روناک یونسی و فردنشبیوگرافی روناک یونسی و همسرش + ماجرای کشف حجاب و اینستاگرامبیوگرافی روناک یونسی و همسرش + ماجرای کشف حجاب و اینستاگرامبیوگرافی روناک یونسی و همسرش + ماجرای کشف حجاب و اینستاگرام خارج از کشور روناک یونسی
بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سامان صفاری و همسرش + عکس های سامان صفاری

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی مسعود فراستی

بیوگرافی مسعود فراستی و همسرش مسعود فراستی یکی از چهره های دوست داشتنی دنیای سینماست …