اینستاگرام در سال 2016 شایستگی جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود معرفی کرد که این ویژگی برای مشاغل طرحریزی شده است و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز خواهد کرد. البته استقبال خوبی از آن خواهد شد، اما بعید است که هنوز اکانت اینستاگرام خود را بازاریابی نکرده باشید. در این صورت خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری در اینستاگرام چیست و چه مزایایی برای شما دارد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ شکی نیست که جمله مربوط به کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و قطعا باید اطلاعاتی کم و بیش در مورد آن داشته باشید. قطعا ورقه ای با دکمه یا دکمه در بالای ورقه برای ارتباط با صاحب ورقه از راه ارتباط تلفنی یا ایمیل یا نشانی ورقه به شکل لینک در بیو مشاهده کرده اید. که با کلیک بر روی آن داخل نقشه گوگل می شود و جایگاه فروشگاه را روی نقشه نشان می دهد.با تبدیل ورقه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، به ویژگی های جالب و کاربردی دسترسی خواهید داشت که می تواند به مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک کند.توجه داشته باشید که این شایستگی برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. همچنین می توانید به آسودگی اکانت خود را به پروفایل تجاری و بالعکس تبدیل دهید.نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه پروفایل کسب و کار خود را در اینستاگرام تبدیل دهید اینستاگرام: داخل اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در “تبدیل به نمایه شرکت”. اینستاگرام از شما خواسته است که به ورقه تجاری فیس بوک متصل شوید (توجه: برای دسترسی به ورقه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید). یک دسته برای پروفایل/شرکت خود انتخاب کنید. اطلاعات خصوصی خود (نشانی ایمیل، شماره تلفن و نشانی) را داخل کنید. شما باید لااقل یکی از این موارد را اتمام کنید. این همه کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دارای پیام های ویدیویی است که مرحله به مرحله به شما نشان می دهد.نحوه تبدیل از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب خصوصی: اگر می خواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب خصوصی تبدیل دهید، انجام این کار نیز آسان است.داخل اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در بخش “تنظیمات تجاری” روی “برگشت به حساب خصوصی” کلیک کنید. اینستاگرام از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تبدیل دهید. برای تایید روی “Switch Back” کلیک کنید. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه کسب و کار خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تبدیل کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از کجا، کاربرانی که برای پروفایل اینستاگرام خود به تجزیه و تحلیل نیاز دارند. از شخص ثالث (که رایگان نیست) استفاده کرده اند. اما اکنون اکانت های تجاری اینستاگرام داده های آماری فراگیر تری به نام دید مرتبط با پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک کسب و کار، مشتریان آسوده تر شما را به عنوان یک کسب و کار می شناسند.عملکرد شما را در هفته گذشته در اینستاگرام نشان می دهد – تبدیل در فالوورها، اندازه پست ها، برداشت ها، برداشت ها، کلیک های وب سایت و کلیک های ایمیل.سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مشابه جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد. 2. امکان افزودن دکمه ارتباط علاوه بر مفید بودن برای حساب های دارای پروفایل تجاری، امکان افزودن دکمه ارتباط به پروفایل شما نیز وجود دارد. هنگامی که خصوصی روی دکمه کلیک می کند، می توانید تنظیم کنید که برای شما ایمیل ارسال کند، با شما ارتباط بگیرد یا نقشه ای برای نشان دادن مکان شما ارائه دهد. صنعت شما در نمایه شما آشکار می شود وقتی ورقه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که صنعت خود را انتخاب کنید. بنابراین زمانی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به ورقه فیسبوک خود متصل می کنید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما لینک می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید.امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از آزردنکننده ترین چیزها در مورد اینستاگرام، از نقطه نظر بازاریابی، این است که اغلب نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید.اگر نمایه خود را دارید، تنها پیوندی که می توانید از آن استفاده کنید پیوندی است که از نمایه شما می باشد. اما استوری اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم. یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است. با این حال، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه در معرض نیست. شما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید. تأیید محتوای محرمانه بهعنوان یک مالک حساب کسبوکار، میتوانید افرادی را که میتوانند شما را بهعنوان شریک با محتوای مارک در پستهایتان برچسبگذاری کنند، محدود کنید. این یک ویژگی مفید است که سبب میشود کاربران اینستاگرام برند شما را برای تایید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای بررسی محتوای برچسب گذاری شده، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای ورقه ضربه بزنید. با این کار یک منوی نوار کناری باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. از اینجا روی دکمه Settings کلیک کنید و به Business Settings برویددر اینجا باید گزینه ای برای محتوای مارک دار ببینید. میتوانید از دکمه جابجایی برای روشن کردن «نیاز به تأیید» استفاده کنید. همچنین میتوانید فهرستی از «حسابهای تأییدشده» ایجاد کنید که میتوانند بدون تأیید شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.
برچسببیزینس پروفایل بیزینس پروفایل اینستاگرام بیزینس پروفایل اینستاگرام چیست؟ پروفایل ویزیت اینستاگرام تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل راهنمای کامل بیزینس پروفایل اینستاگرام قابلیت های بیزینس پروفایل اینستاگرام مزایای استفاده از پروفایل بیزینس Instagram نحوه بیزینس پروفایل نحوه ساختن بیزینس پروفایل در اینستاگرام نمایه بازاریابی Instagram
مطلب پیشنهادی
آموزش غیر پرکار کردن Chkdsk در هنگام راه اندازی
Chkdsk در هنگام راه اندازی آشکار می شود و اگر شما می خواهید آن را …