بیوگرافی و عکس های مائده محمدی بازیگر و مدل ایرانی

تصاویر مائده محمدی, آثار مائده محمدی, فیلم های مائده محمدی

مائده محمدی یکی از هنرمندان و مدل های ایرانی است

بیوگرافی مائده محمدی زندگی خصوصی و هنری مدل ایرانی.

مائده محمدی، یکی از جوان ترین و زیبا ترین مدل های ایرانی میباشد که در پیام های بازرگانی بسیاری حضور داشته میباشد و در صدا و سیما مشغول تلاش میباشد. مائده محمدی، به تازگی در زمینه ی بازیگری نیز تلاش هایی داشته میباشد و به عنوان یک هنرمند نیز شناخته می شود. در ادامه ی این مطلب، با ما همراه باشید تا درباره ی این مدل زیبا و زندگی خصوصی اش بیشتر بدانید.

خلاصه ای از زندگی‌نامه مائده محمدی

نام و نام خانوادگی: مائده محمدی

زمان تولد: 1372

موقعیت تولد: تهران

وضعیت تاهل: متأهل

شغل: مدلینگ، بازیگری، ورزش

 

زندگی‌نامه کامل مائده محمدی

بیوگرافی مائده محمدی مدلینگ, زندگی نامه مائده محمدی, مائده محمدی و همسرش

مائده محمدی زیبا ترین مدل ایرانی معرفی شده میباشد

مائده محمدی، یکی از معروف ترین و محبوب ترین مدل های ایرانی میباشد که در پیام های بازرگانی زیاد زیادی بازی کرده میباشد. مائده محمدی، به تازگی پا به صحنه سینما نیز گذاشته میباشد و به عنوان هنرمند نیز در بعضی از فیلم ها ایفای بازي کردن نقش کرده میباشد.

مائده محمدی، زاده سال 1372 در تهران میباشد. او به دلیل اینکه در زمینه های ورزشی تلاش می کند و به عنوان یک ورزشکار شغل ای نیز شناخته می شود، از بدن زیبایی نیز بهره‌مند میباشد. به گفته برخی از افراد، مائده محمدی، زیبا ترین مدل ایرانی میباشد.

شرکت ال جی، یکی از بزرگترین شرکت های ساخت لوازم خانگی و الکترونیک در جهان میباشد که محصولات آن در ایران نیز به فروش می رسند و از شهرت بالایی بهره‌مند میباشد. شرکت ال جی، در یکی از تبلیغات خودش، از مائده محمدی به عنوان مدل استفاده کرد. این مورد، نشان می دهد که مائده محمدی، مدل زیاد موفقی میباشد و پتانسیل های بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سمیرا سیاح

 

زمینه های تلاش مائده محمدی

صفحه اینستاگرام مائده محمدی, مائده محمدی, بیوگرافی مائده محمدی مدلینگ

عکسها های مائده محمدی

همانطور که قبل تر به آن اشاره کردیم، مائده محمدی در زمینه مدلینگ، به صورت شغل ای تلاش می کند. البته او به تازگی داخل شغل بازیگری نیز شده میباشد.

یکی از شغل های مائده محمدی که ممکن میباشد برخی از افراد درباره آن هیچ اطلاعی نداشته باشند، ورزش میباشد. مائده محمدی، در زمینه بدنسازی نیز تلاش می کند. تلاش مائده محمدی در زمینه بدنسازی، در حدی میباشد که حتی به عنوان مربی بدنسازی هم در حال تلاش میباشد.

بسیاری از افرادی که در زمینه مدلینگ تلاش می کنند، اشاره کرده اند که یکی از دلیل‌ها زیبایی بدن مائده محمدی، تلاش او در زمینه بدنسازی میباشد.

زندگی خصوصی مائده محمدی

تصاویر مائده محمدی, آثار مائده محمدی, فیلم های مائده محمدی

تصویر مائده محمدی و همسرش سامان نایبی

مائده محمدی، چندین سال میباشد که ازدواج کرده میباشد و با همسر خود، زندگی موفقی دارد. نام همسر مائده محمدی، سامان نایبی میباشد. احتمالا نام سامان نایبی برای برخی از افراد زیاد آشنا به نظر برسد. سامان نایبی نیز مشابه مائده محمدی، در زمینه مدلینگ تلاش می کند و در تبلیغات تلویزیونی زیادی بازی کرده میباشد.

سامان نایبی و مائده محمدی، در زمینه کاری با یکدیگر آشنا شدند، و رابطه آنها در نهایت به ازدواج ختم شد. شهرت این زوج مدل، زیاد بالا رفته میباشد، و توانسته اند طرفداران زیادی پیدا کنند. آنها عاشقانه با یکدیگر زندگی می کنند. مائده محمدی و سامان نایبی، هنوز صاحب فرزند نشده اند.

مائده محمدی و سامان نایبی، در چندین تیزر تبلیغاتی در کنار یکدیگر حضور داشته اند.

عمل عمل مائده محمدی

مائده محمدی، چهره زیاد زیبا و دلنشینی دارد که او را برای مدلینگ ویژه کرده میباشد. احتمالا برای برخی از شما این سوال به وجود آمده باشد که آیا مائده محمدی بدون عمل عمل انقدر زیبا میباشد، یا اینکه عمل عمل زیبایی انجام داده میباشد؟ مائده محمدی، برخی عمل عمل زیبایی صورت داشته میباشد و عاقبت این عمل ها، صورت زیبایی میباشد که می توانید آن را در برگ اینستاگرام این مدل و هنرمند مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی افرا ساراچ اوغلو Afra Saraçoglu و همسرش

گفته می شود که این مدل از لنز نیز استفاده می کند، اما به نظر می رسد که این مورد، شایعه ای بیش نباشد. به گفته ی برخی از منابع، رنگ چشم های مائده محمدی، کاملا طبیعی میباشد و از لنز استفاده نمی کند. زیبایی صورت مائده محمدی، به همراه خوش شکل بودن بدن او، سبب شده اند که مائده به عنوان یکی از بهترین مدل های ایرانی شناخته شده باشد.

برگ اینستاگرام مائده محمدی

مائده محمدی، در اینستاگرام نیز تلاش دارد. البته تلاش مائده محمدی در رسانه اینستاگرام، زیاد زیاد نیست و حواشی ندارد. مائده محمدی، در برگ اینستاگرام خود معمولا عکسها های خودش را به اشتراک می گذارد.

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم، مائده محمدی و همسرش، از شهرت بالایی بهره‌مند هستند و فالور های مائده محمدی در اینستاگرام، به چندین هزار نفر می رسد که به عنوان یک مدل و هنرمند کم تجربه، مقدار بالایی میباشد.

مائده محمدی در پست های خودش، بدون حاشیه سخن می گوید. به طور کلی، مائده محمدی و همسرش، سامان نایبی، در حاشیه به سر نمی برند و در عاقبت، حاشیه خاصی در مورد آنها وجود ندارد.

یکی از پست های اینستاگرامی مائده محمدی، در مورد برخورد درست با سگ ها میباشد. این پست، یک تیزر میباشد که مائده محمدی و چندی دیگر از مدل ها در آن حضور دارند. در این تیزر، اهمیت سگ ها برای افراد یاد آوری می شود و هدف این میباشد که با سگ ها به درستی برخورد شود. این تیزر، سبب شده میباشد که مائده محمدی طرفداران زیاد بیشتری پیدا کند. بیشتر این طرفداران، فعالان حقوق حیوانات هستند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش + عکس های الناز حبیبی

بازی مائده محمدی در سریال مانکن

 مائده محمدی, بیوگرافی مائده محمدی مدلینگ, زندگی نامه مائده محمدی

عکسها مائده محمدی

اولین تلاش مائده محمدی در زمینه بازیگری، سریال مانکن بود. سریال مانکن، در شبکه خانگی پخش شد و یکی از پر طرفدار ترین سریال های شبکه خانگی بود که مائده محمدی در آن، به ایفای بازي کردن نقش پرداخت. البته ایفای بازي کردن نقش مائده محمدی در سریال مانکن، در دو سکانس کوتاه بود.

هنرمندان دیگری که در سریال مانکن بازی کرده اند، نازنین بیاتی، امیر حسین آرمان، رضا توکلی، الهام پاوه نژاد، نفیسه روشن، فرزاد فرزین و … هستند. فرزاد فرزین، یکی از محبوب ترین خوانندگان ایرانی میباشد که در سریال مانکن، هم به ایفای بازي کردن نقش پرداخته میباشد، و هم در تیزر اولین سریال مانکن، خوانندگی کرده میباشد.

حواشی مائده محمدی

زندگی نامه مائده محمدی, مائده محمدی و همسرش, عکس های مائده محمدی

مائده محمدی اخیرا داخل صحنه ی سینما شده میباشد

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم، مائده محمدی، یکی از مدل های محبوب اما بدون حاشیه میباشد. تنها حواشی که در مورد مائده محمدی وجود دارد، عمل های عمل او میباشد که توسط افراد زیادی دنبال نمی شوند.

آثار مائده محمدی

پخش خانگی

• سریال مانکن (1397)

آلبوم تصاویر مائده محمدی

مائده محمدی, بیوگرافی مائده محمدی مدلینگ, زندگی نامه مائده محمدی

اولین تلاش شغل ای مائده محمدی در سریال مانکن بود

بیوگرافی مائده محمدی مدلینگ, زندگی نامه مائده محمدی, مائده محمدی و همسرش

عکسها های اینستاگرام مائده محمدی

مائده محمدی, بیوگرافی مائده محمدی مدلینگ, زندگی نامه مائده محمدی

عکسها های جدید مائده محمدی

آثار مائده محمدی, فیلم های مائده محمدی, صفحه اینستاگرام مائده محمدی, مائده محمدی

تلاش مائده محمدی در تولید تیزرهای تبلیغاتی

 

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی مسعود فراستی

بیوگرافی مسعود فراستی و همسرش مسعود فراستی یکی از چهره های دوست داشتنی دنیای سینماست …