بیوگرافی بازیگران سریال همه گیری + عکس های بازیگران سریال همه گیری

بیوگرافی هنرمندان سریال Pandemic

کل سریال در واقع فصل دوم سریال موج اول است. این سریال به کارگردانی محمدصادق بکتاشیان و تهیه کنندگی سعید کمانی ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی تمام تلاش های کادر پزشکی در زمان شیوع ویروس کرونا را نشان می دهد. در فصل جدید این سریال هنرمندان فصل قبل نقش گروهی از هنرمندان جدید را بازی کرده اند.

اطلاعات کلی در مورد سری اپیدمی

بازیگران مجموعه تلویزیونی «همه یه گیری» به کارگردانی محمدصادق بکتاشیان و تهیه کنندگی سعید کمانی چند ماهی است که مشغول تصویربرداری در لوکیشن های مختلف هستند و به تازگی نیما شاهرخ شاهی به عنوان هنرمند جدید معرفی شده است. تاکنون 80 درصد از سریال تصویربرداری شده است و این فصل سریال روایتگر موج پنجم همه‌گیری کرونا در کشور است.

تعداد خوش شانس ها

این سریال در سه فصل 10 قسمتی محصول تولیدی منزل جوان است و سه کارگردان جوان این سریال را می سازند که اولین تجربه برای آنها محسوب می شود. فصل اول به کارگردانی سجاد حسینی، فصل دوم به کارگردانی محمد راستگو بکتاشیان و فصل سوم به کارگردانی محمد علیزاده است.

اپیدمی یعنی چی؟

همه گیر یا اپیدمی، بروز بیش از حد یک بیماری یا بیماری در یک جمعیت معین استاپیدمی سریع یک بیماری عفونی، بسیاری از افراد را در یک جمعیت خاص در مدت زمان کوتاهی، معمولاً دو هفته یا کمتر، تحت تأثیر قرار می دهد. به عنوان مثال، در عفونت های مننگوکوکی، بروز بیش از 15 مورد در هر 100000 نفر در یک دوره دو هفته ای یک اپیدمی در نظر گرفته می شود.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال همه گیری + عکس های بازیگران سریال همه گیری

باید بدانید که اپیدمی هر بیماری واگیر یا غیرواگیر یا هر چیزی است که سلامت انسان و حیوان را به خطر می اندازد، در صورتی که موارد آنها بیش از حد انتظار باشد. از آنجایی که بیماری تاول در دنیا به طور کامل ریشه کن شده است، اگر موردی از ابتلا به تاول مشاهده شود، می گویند اپیدمی تاول رخ داده است. یک تشبیه مناسب برای یک اپیدمی ممکن است ویروس کرونا یا همه گیری کووید-19 باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بن افلک؛ حقایق، دوران کودکی و زندگی خانوادگی

تاریخچه سریال اپیدمی.

به گزارش پارس ناز این سریال داستان شیوع ویروس کرونا در کشور است و روزهای ابتدایی شیوع این بیماری را نشان می دهد که برخی از مردم نگران کرونا یا آنفولانزا بودن آن هستند. سپس به این نتیجه می رسند که این بیماری همان کرونا است.

عکس و اسامی هنرمندان سریال پاندمی

هنرمندان این مجموعه عبارتند از: محسن قصابیان، کورش سلیمانی، نیما شاهرخ شاهی، مهدی صبایی، نیلوفر کوخانی، آتش تقی پور، آوا دارویت، علی غلامی، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، ملک سراج، مرتضی زارع، پونه عاشورگر، ریحانی. سارا ولیانی و… هستند

بیوگرافی محسن قصابیان

بیوگرافی تمام بازیگران سریال همه گیری + عکس های بازیگران سریال همه گیری

محسن قصابیان متولد 10 مرداد 1348 در شهر قوچان خراسان رضوی هنرمند، مجری، نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او با بازی در نقش «شهید ستاری» در فیلم «نیوکاسل» و فیلم «منصور» به شهرت رسید. از آثار هنری کاسابایانی که وی در آن بازی کرده می توان به بازی در نمایش “شاه لیر” به کارگردانی تاجبخش فنائیان، فیلم تونل، فیلم نیوکاسل و … اشاره کرد.


بیوگرافی نیلوفر کوخانی هنرمند سریال همه گیر

بیوگرافی تمام بازیگران سریال همه گیری + عکس های بازیگران سریال همه گیری

نیلوفر کوخانی زاده متولد 1370 اولین بار در سال 1391 در سریال ستایش بازی کرد. برای اولین بار در سال 1390 و در سن 22 سالگی در سریال ستایش 2 نقش کوتاهی را ایفا کرد که چندان دیده نشد و سپس مدتی از تلویزیون و بازیگری فاصله گرفت. خانم کوخانی پس از 4 سال دوری از عرصه بازیگری در سال 1394 در سریال چرخ فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد به ایفای نقش پرداخت.


بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

بیوگرافی تمام بازیگران سریال همه گیری + عکس های بازیگران سریال همه گیری

نیما شاهرخ شاهی هنرمند سینما و تلویزیون ایران در ۲۷ خرداد ۱۳۶۰ در تهران متولد شد و ۳۵ سال سن دارد.باید بگوییم که شاهرخ شاهی دارای مدرک مهندسی عمران است. آقای نیما شاهرخ شاهی کار هنری خود را از سال 1381 با بازی در فیلم مکس ساخته سامان مقدم آغاز کرد. این را هم بدانید که نیما شاهرخ شاهی هنوز مجرد و مجرد است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رضا رویگری

بیوگرافی مهدی صبایی

بیوگرافی تمام بازیگران سریال همه گیری + عکس های بازیگران سریال همه گیری

مهدی صبائی زاده متولد 1 اسفند 1347 در تهران، هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون است. او دارای دیپلم مکانیک خودرو است. او متاهل است و به دنبال ورزش بود، اما تصمیم گرفت بازیگر شود. از کودکی علاقه ام به هنر باعث شد تا بازیگر شوم. او تلاش خود را با فیلم «شاه» به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. آقای مهدی صبایی سال هاست که ازدواج کرده است.


بیوگرافی آوا دارویت هنرمند سریال پاندمیک

بیوگرافی تمام بازیگران سریال همه گیری + عکس های بازیگران سریال همه گیری

آوا دارویت یکی از هنرمندان جوان ایرانی است که در خارج از کشور متولد شده اما مسیر زندگی او را به کشور بازگردانده است. وی در 22 سپتامبر 1972 در ایتالیا به دنیا آمد، پدرش پیترو دارویت ایتالیایی و اصالتا اهل رویت ایتالیا و مادرش ماندار دارویت ایرانی است.او همچنین یک برادر کوچکتر به نام آرمان دارد.خانم آوا دارویت تا 7 سالگی اهل ایتالیا بود.


بیوگرافی کروش سلیمانی

بیوگرافی تمام بازیگران سریال همه گیری + عکس های بازیگران سریال همه گیری

کوروش سلیمانی هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان در 12 مرداد 1352 در کرمانشاه به دنیا آمد. این هنرمند کشورمان متولد کرمانشاه و تا سال 1355 ساکن کرمانشاه بود و برای تحصیل و اجرا به تهران آمد و در تهران ماند. آقای کوروش سلیمانی قبل از ورود به دنیای بازیگری و تئاتر، به مدت سه سال در دانشگاه علوم دکتری کرمانشاه در رشته علوم آزمایشگاهی تحصیل کرد.


بیوگرافی مالک سراج

بیوگرافی تمام بازیگران سریال همه گیری + عکس های بازیگران سریال همه گیری

ملک سراج هنرمند کم کار اما سرشناس که به تازگی با سریال مینو در تلویزیون حضور پیدا کرده است متولد 1340 است که دوران جوانی خود را در رژیم گذشته گذرانده و پس از انقلاب به عنوان نیروی داوطلب به جبهه رفته است. پس از پایان جنگ تحمیلی، سرنوشت ملک سراج به کلی تغییر کرد. همانطور که خودش گفت شخصیتش کاملا تغییر کرد. ملک پس از پایان جنگ به رشته مورد علاقه خود یعنی سینما بازگشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی یدالله شادمانی

بیوگرافی سارا ولیانی هنرمند سریال همه گیر

بیوگرافی تمام بازیگران سریال همه گیری + عکس های بازیگران سریال همه گیری

بیوگرافی سارا ولیانی: سارا ولیانی هنرمند است و متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران است.وی تاکنون در سریال هایی چون دنگ و فنگ روزرگ، خونه یکه، افسانه هزارپا و تاشیر حضور داشته است. سارا چند سالی است که در سینما و تلویزیون حضور دارد و بیشتر تمرکزش روی تئاتر است. او با وجود تجربه اندکی که تاکنون داشته، توانسته به یکی از هنرمندان محبوب و مشهور تبدیل شود.

عوامل اپیدمی سریالی

کارگردان: محمد راستگو بکتاشیان

نویسنده: حجت قاسم متولد اصل

مدیر تولید: عباس دکاکی

سرپرست گروه فرمان: مسعود حقی

برنامه ریز: امین رنجبر

طراحی صحنه و لباس: مجید علی اسلام

عکاس: محسن فلاحی

تصاحب: شهرام شفیعی

گریم: کیوان یکتا

صدابردار: حسین معتمدی

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی مسعود فراستی

بیوگرافی مسعود فراستی و همسرش مسعود فراستی یکی از چهره های دوست داشتنی دنیای سینماست …