بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی + داستان

بیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + زمان پخش و داستان بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی سریال روزهای آبی محصول جدید شبکه سیما 5 می باشد این سریال اردیبهشت و خرداد 1400 از این شبکه پخش می شود بازیگران محبوب سریال روزهای آبی به ایفای نقش پرداخته اند و ما قصد داریم در ادامه این مقاله با آنها بیشتر آشنا شویم. اگر می خواهید اطلاعات کاملی از این سریال داشته باشید، جدول پخش سریال روزهای آبی از شنبه تا پنجشنبه هر شب ساعت 23 از شبکه 5 شبکه 5 روزهای آبی و تکرار روز بعد ساعت 13:45 بامداد ، ساعت 10 صبح و 19 خلاصه داستان سریال روزهای آبی بیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + زمان پخش و داستان «روزهای آبی» درباره خانواده ای است که در شرایط سخت مالی قرار می گیرند و مجبور می شوند در یک روستا زندگی کنند و رابطه آنها با اهالی روستا باعث ایجاد یک کمدی می شود. . و چند داستان فانتزی زندگی خانواده ای که به دلیل مشکلات مالی پدر مجبور به تجربه زندگی در زادگاه خود می شوند و این آغاز چالش های تلخ و شیرین آنها در شهر است. 40 دقیقه به سفارش گروه سینما و سریال شبکه یک 5 و «اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا تشمن و ایرج نوذری» از مشهورترین هنرمندان این پروژه تلویزیونی هستند.صفحه اینستاگرام سریال روزهای ابیا @ عکس ها و اسامی بازیگران سریال روزهای ابیا از دیگر بازیگران این سریال می توان به ویدا جوان، سامان صفری، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی تبار، افشین سنگ چاپ، کیوان اشاره کرد. ساکاتوف، مجید پتکی. مهسا غفوری، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام محدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری. بیوگرافی اکبر عبدی بیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + زمان پخش و داستان اکبر عبدی آقا باقر در چهارم شهریور 1339 در محله صدرالاشرف حد فاصل شوش و میدان خراسان تهران به دنیا آمد. او 56 سال سن دارد. دوران کودکی خود را در آنجا گذراند تا اینکه به نازی آباد رفت. پدر و مادرش اصالتا اردبیلی هستند. اکبر عبدی متاهل و متاهل است. نام همسرش نینا عبدی است. آنها همچنین دارای یک دختر به نام المیرا هستند فریبا اشمحار    این بازیگر سینما، تلویزیون و صحنه در 10 مرداد 1340 متولد شد و اصالتا اهل بروجرد است. دارای 5 برادر وی در سال 1370 لیسانس جامعه شناسی گرفت و فعالیت خود را در تئاتر از سال 1360 آغاز کرد، فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به ترتیب از سال 1362 و 1368 آغاز کرد و در سال 1370 وارد سینما شد.همسر فریبا کارشناس به نام پوربهرامی بیوگرافی ایرج نوزی بازیگر سریال روزهای آبی بیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + زمان پخش و داستان ایرج نوذری در 16 اسفند 1342 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر و قهرمان کونگ فو اهل ایران است. ایرج نوذری فرزند منوچهر نوذری است. ایرج نوذری دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان شناسی و فرزند منوچهر نوذری است. وی در سال 1370 ازدواج کرد و همسرش اسپانیایی است و دارای دو دختر به نام های دلربا و دلناز بیوگرافی ویدا جوانبیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + زمان پخش و داستان ویدا جوان بازیگر سینما و تلویزیون متولد تهران است. وی دارای مدرک حسابداری، طراح و ایده پرداز و مدرک بازیگری تئاتر از مرکز آموزشی استاد حمید سااریگیان می باشد. او با بازی در سریال زمانه  به شهرت رسید. زندگی جوان چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل است و نام همسرش آیلا تهرانی
کیوان ساکت اف بیوگرافی بیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + زمان پخش و داستان کیوان ساکت اف متولد 25 شهریور 67 بود. متولد تهران و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن. بله، مدتی مجری بود، اما حالا بازیگر هم شده است. می گوید با مهمانی وارد این عرصه شده است. یکی از مهمترین کارهای کیوان ساکت اف شاید بازی در سریال باشد، فیلم بالاخره زندگی کیست؟ و به صحبت های فیلم پشت خط نبرد اشاره کرد.بیوگرافی سامان صفری بازیگر سریال روزهای آبی بیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + زمان پخش و داستان سامان صفری متولد 30 شهریور 1366 بازیگر و مدل سینما و تلویزیون ایرانی است. او اصالتاً اهل شهر یزد است و دو برادر به نام‌های ابوالفضل و اشکان دارد که فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده آثار هنری هستند و در آلمان زندگی می‌کنند. سامان صفری آموزش های خود را تا مقطع لیسانس در رشته گردشگری جهان ادامه داده و به طور اتفاقی و با حضور در کلاس های رایگان «از سال 1365» وارد حرفه بازیگری شد.
بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + زمان پخش و داستان علیرضا جلالی تبار بازیگر سینما و تلویزیون است. بازیگر متولد 31 اردیبهشت 1357 و تحصیلات خود را در دانشگاه صدا و سیما و دانشکده تئاتر به پایان رسانده است. وی عمدتاً در عرصه تئاتر فعالیت داشته است. و اولین فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۵۳ با منصور حلاج آغاز کرد. او اولین بار در فیلم «وقتی خوابیم» به مردم معرفی شد، البته پیش از این کار هنری را تجربه کرده بود.
بیوگرافی مهسا غفوریبیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + زمان پخش و داستان مهسا غفوری متولد 23 اردیبهشت 1373 یکی از بازیگران جدید و نوظهور است. مهسا غفوری اولین بار با سریال پدر پسری به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی که در ماه مبارک رمضان از شبکه پنج سیما پخش شد، وارد عرصه تلویزیون شد.مهسا غفوری همچنان مجرد و مجرد است. بیوگرافی عاطفه چوپانی بازیگر سریال روزهای آبی بیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + زمان پخش و داستان. وی متولد بهمن  است و در دوران دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرده و هنوز برای دانشگاه اقدام نکرده است. با این حال او در چند نمایش روی صحنه رفته و اجرای تجربی را از صحنه تئاتر آغاز کرده است. عاطفه چوپانی برای اولین بار در مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» که از شبکه پنج پخش می شود بازی می کند.
بیوگرافی امیر غفارمنش بیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + زمان پخش و داستان امیر غفارمنش در 15 اردیبهشت 1347 در تهران به دنیا آمد و فعالیت هنری خود را با بازیگری در تئاتر آغاز کرد. پس از آن توسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد و در چندین مجموعه تلویزیونی از جمله ساعت خوش، سیب خنده، قصعه شبانه، همسایه ها و … به ایفای نقش پرداخت. وی متاهل است و مرحوم پوپک گلدره نیز همسر سابق وی  بیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + زمان پخش و داستان رامین  نصیر در سال 1354 در تهران به دنیا آمد. پدر و مادرش اهل لاهیجان هستند و پس از ازدواج به تهران نقل مکان کردند. وی فارغ التحصیل رشته انتشارات از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است.رامین علاوه بر بازیگری، کارگردان، نویسنده و منشی صحنه نیز هست. ناصر نصیر دوست دانشگاهی فلامک جنیدی است فهرست بازیگران سریال: بیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + زمان پخش و داستان افشین سنگ چاپ “دستیار اول کارگردان” حمید شهیری “طراح صحنه” محسن ملکی “طراح گریم” محسن گوهرشناس “مدیر خرید” بهنام توفیقی عمومی مدیایی” علی عبدی ده سرخ “مدیر طراحی” هاشم علی اکبری “مدیر تولید” رامین راستجو “مدیر عکاسی” بهروز عابدینی “مدیر ضبط صدا” وحید کاشی “مدیر برنامه” عاطفه غلامپور “طراح صحنه و لباس”
بیشتر بخوانید:  بیوگرافی پردیس پورعابدینی و همسرش + عکس

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی مسعود فراستی

بیوگرافی مسعود فراستی و همسرش مسعود فراستی یکی از چهره های دوست داشتنی دنیای سینماست …