خواص پاپ کورن

خاصیت پاپ کورن, خواص ذرت بو داده

پاپ کورن در مبارزه با پیری زودرس مفید می باشد.

ذرت یا ذرت بوداده یکی از سالم ترین غذاها و منبع طبیعی ترکیبات فنلی، آنتی اکسیدان ها، فیبرها و مواد معدنی می باشد که تاثیر مثبتی بر بدن دارد. در این مقاله فواید بسیاری از خوردن پاپ کورن را جمله ایم که باید بدانید.

البته پاپ کورن یا پاپ کورن یکی از غذاهای مورد علاقه کودکان و بزرگسالان می باشد. برای بسیاری از مردم، پاپ کورن در هنگام تماشای یک فیلم در سینما یا تماشای فوتبال یک غذای اصلی می باشد. البته مادران زیادی هستند که پاپ کورن سالم را در منزل تهیه می کنند و در کنار خانواده می خورند. این دانه های سفید و تلخ خیلی خوشمزه و سریع آماده می شوند. بسیاری از مردم اندیشه می کنند که پاپ کورن ارزش غذایی ندارد و سالم نیست. با این حال، واقعیت این می باشد که ذرت بو داده یکی از سالم ترین غذاها و منبع طبیعی ترکیبات فنلی، آنتی اکسیدان ها، فیبرها و مواد معدنی می باشد که اثر مثبتی بر بدن دارد. متأسفانه اکثر مردم از خواص پاپ کورن اطلاعی ندارند و می خواهیم آن را بیشتر معرفی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

پاپ کورن پایان خوبی های غلات کامل را دارد. از آنجایی که پوسته پاپ کورن اصلی یک غلات کامل می باشد، ذرت بو داده همچنین حاوی پایان خوبی های موجود در جوانه، سبوس و آندوسپرم یک دانه می باشد.

کارشناسان دریافته اند که ذرت بو داده حاوی ویتامین های E، B، پروتئین، مواد معدنی، چربی های سالم، نشاسته و فیبر می باشد. بنابراین، وقتی پاپ کورن می خورید، غلات کامل می خورید که بخش مهمی از رژیم غذایی شما هستند. لازم به ذکر می باشد که محتوای غذایی و کالری پاپ کورن 387 کالری در هر 100 گرم می باشد.

پاپ کورن برای دستگاه گوارش مفید می باشد پاپ کورن از ذرت تهیه می شود که یک غذای 100% طبیعی می باشد و حاوی فیبرها، ویتامین ها و مواد معدنی زیادی می باشد که نقش بازي كردن مهمی در سیستم گوارش دارند. فیبر برای تنظیم حرکات روده و پیشگیری از بیماری هایی مشابه یبوست لازم می باشد. علاوه بر این فیبر موجود در ذرت نفخ را کاهش می دهد. بنابراین شما با مواد غذایی مفید برای دستگاه گوارش سروکار دارید.

بیشتر بخوانید:  طرز تهیه سرکه خرما

زمانه کمتری برای هضم پاپ کورن نیاز می باشد یکی از مزایای پوشیده پاپ کورن این می باشد که زمانه کمتری برای هضم این غذا صرف می شود. اگر پاپ کورن خود را در منزل درست کنید، می توانید بدون ادویه اضافی از پایان فواید آن بهره مند شوید.

سایر تنقلات، مشابه شکلات تخته‌ای با فیبر بالا و غلات کامل را می‌توان با شکر شیرین کرد، اما یک کاسه پاپ کورن آسان طبیعی و سالم می باشد.

پاپ کورن برای کنترل سطح کلسترول خون خیلی خوشمزه و آسان می باشد. اما نباید اندیشه کنید که بدون تغذیه می باشد. این دانه های سفید کرکی از جمله غذاهای تنظیم کننده کلسترول خون به حساب می آیند. فیبر طبیعی موجود در آن شریان ها و سیاهرگ ها را پاکیزه می کند و چربی اضافی موجود در آنها را کاهش می دهد. به این ترتیب گردش خون خود را سلامت می بخشند. پاپ کورن تاثیر مثبتی بر سیستم قلبی عروقی دارد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی، تصلب شرایین و بیماری های قلبی عروقی و مغزی را کاهش می دهد.

پاپ کورن سرشار از آنتی اکسیدان خوردن غذاهای غنی از آنتی اکسیدان یکی از بهترین راه ها برای مقابله با اثرات مخرب رادیکال های آزاد در بدن می باشد. پاپ کورن حاوی مقدار زیادی پلی فنول می باشد که به عنوان عوامل آنتی اکسیدانی عمل می کند و خطر ابتلا به بیماری های دژنراتیو، پیری و سایر مالیات مرتبط را کاهش می دهد. اگر می خواهید از سلول های خود در مساوی پیری زودرس محافظت کنید، می توانید روی پاپ کورن سالم حساب کنید.

پوسته ذرت بو داده سرشار از آنتی اکسیدان می باشد.منظورمان پوست هایی می باشد که معمولا بین دندان ها گیر می کنند و جویدن آنها سخت می باشد! آنتی اکسیدان های موجود در پاپ کورن، پلی فنول نامیده می شوند

پاپ کورن حاوی مقدار زیادی پلی فنول می باشد که به عنوان عوامل آنتی اکسیدانی عمل می کند که با رادیکال های آزاد در بدن مبارزه می کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی، بیماری های دژنراتیو، آسیب سلولی و روند پیری و سایر مالیات مرتبط را کاهش می دهد. اگر می خواهید از سلول های خود در مساوی پیری زودرس محافظت کنید، می توانید روی پاپ کورن سالم حساب کنید. مفید غذاهای غنی از آنتی اکسیدان نیز برای پیشگیری از سرطان شناخته شده اند.

بیشتر بخوانید:  خواص و نحوه استفاده از فلفل پول بیبر

تنها دلیلی که پاپ کورن آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به میوه دارد این می باشد که آبی در آن وجود ندارد تا آنتی اکسیدان ها را کاهش دهد. پاپ کورن همچنین دارای آنتی اکسیدان دیگری به نام اسید فرولیک می باشد که در غذاهایی مشابه برنج، جو، لوبیا و غلات کامل یافت می شود.

پاپ کورن حاوی مقدار زیادی فیبر می باشد که قند خون شما را کنترل می کند یکی دیگر از فواید پاپ کورن این می باشد که حاوی مقدار زیادی فیبر می باشد زیرا به عنوان یک غلات کامل در نظر گرفته می شود. و همانطور که می دانید فیبر برای دستگاه گوارش خیلی مفید می باشد.

پاپ کورن بدون قند افزوده می تواند یک میان وعده سالم برای افراد گرفتار به دیابت باشد که نیاز به کنترل قند خون دارند.در واقع، فیبر موجود در ذرت هنوز یکی از آنهاست. این فیبرها با متابولیسم بدن تداخل می کنند و به تنظیم قند خون و انسولین کمک می کنند.

خوردن مقدار مناسب فیبر می تواند کلسترول شما را کنترل کند و قند خون شما را کنترل کند. می تواند خطر بیماری قلبی را کاهش دهد و بدن شما را سالم نگه دارد.

در مقایسه با سایر تنقلات، ذرت بو داده کم چربی می باشد و به کاهش وزن کمک می کند.

از آنجایی که ذرت بو داده یکی از آن غذاهایی می باشد که می توان آن را بدون هیچ افزودنی دیگری مصرف کرد، در نهایت کالری کمتری خواهد داشت. همچنین در مقایسه با سایر تنقلات مملو از پنیر و سایر چربی ها، چربی کمی دارد.

اما اگر ذرت بو داده شده در کره و طعم دهنده مصنوعی می خورید، ممکن می باشد از مزایایی که می گویید بهره نبرید. پاپ کورن تهیه شده با دست‌کم ادویه ها یک میان وعده خوشمزه و سالم برای همیشه خواهد بود.

یک فنجان پاپ کورن تنها 30 کالری دارد. بنابراین می توانید بدون نگرانی از افزایش وزن از آن استفاده کنید.اگرچه نمی توان پاپ کورن را یک غذای معجزه آسا برای کاهش وزن نامید، اما می توانید آن را به عنوان یک مکمل غذایی سالم در نظر بگیرید.واقعیت این می باشد که وزن خوردن سبب اضطراب و استرس در شخص می شود. خوردن ذرت بو داده در وعده های غذایی می تواند با این استرس و اختلالات غذایی بالقوه مبارزه کند. پاپ کورن ترشح هورمون معروف گرلین را تحریک می کند که با گرسنگی مبارزه می کند و احساس سیری ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:  چه جوری تلخی زیتون را بگیریم

ترکیبات دیورتیک پاپ کورن موجود در پاپ کورن برای کاهش فشار خون و کاهش احتباس آب در بدن مفید می باشد. مصرف منظم این ماده غذایی حجم ادرار را افزایش می دهد و راه خوبی برای محافظت از سیستم ادراری در مساوی عفونت به حساب می آید.

پاپ کورن برای مبارزه با پیری یکی از آنتی اکسیدان های پاپ کورن می باشد. ویتامین E موجود در این ماده غذایی نقش بازي كردن مهمی در زیبایی پوست دارد. این مولکول های سالم آسیب اکسیداتیو ناشی از عملکرد آنتی اکسیدان ها را خنثی می کنند. در واقع رادیکال های آزاد که از راه هوا و خوردن غذاهای ناسالم داخل بدن می شوند به سلول های سالم آسیب می رسانند و سبب پیری زودرس و وجود برخی بیماری های مزمن می شوند. خوشبختانه آنتی اکسیدان های موجود در ذرت بو داده می توانند از این روند پیشگیری کنند.

پاپ کورن برای مبارزه با سرطان، ترکیب غذایی پاپ کورن همیشه توسط دانشمندان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته می باشد.ترکیب فنلی این ماده غذایی که یکی از زورمند ترین آنتی اکسیدان هاست، برای بدن مفید بوده و تاثیر مستقیمی در پیشگیری از آسیب رادیکال های آزاد دارد. در عاقبت از بروز بیماری های مزمن مشابه سرطان و تشکیل تومورهای کوچک نیز پیشگیری می کنند.

توجه داشته باشید که تمامی خواص ذکر شده مختص پاپ کورنی می باشد که به روش درست و سالم تهیه شده می باشد. برای تهیه پاپ کورن سالم از روغن زیتون یا آفتابگردان استفاده کنید. زیرا این روغن ها آسان هضم می شوند و برای سلامتی مفید هستند. از مصرف کارامل، پنیر، کره، شکر یا نمک و غیره خودداری کنید.منبع: خوی وب

مطلب پیشنهادی

فواید گوشت مرغ

اگر بخواهیم گوشت مرغ را در 1 کلام شرح دهیم، “همه کاره بودن” توضیح مناسبی …